Feb 18, 2011

22.19 -д зориулав


Яг энэ өдрийн яг энэ 22.19 цаг хэзээ ч ахиж тохиохгүй учраас, яг энэ өдрийн яг энэ 22.19 цаг ... одоо түүх болсон. Гэхдээ хэнд ч хэрэггүй түүх. Биш ээ, түүх бол түүх. Энэ бол Born this way, кофе, keyboard-тай түүх. Бас хажууд “Өнөөдөр” сонины 10 жилийн түүхтэй “цаас”, аль хэдийнэ 22.31 минутыг зааж эхэлсэн цагийн зүүтэй түүх. Тиймээс энэ түүх заавал баатарлаг байх албагүй. Яг жилийн өмнөх энэ өдрийн энэ цагийг иргэн Тэкист би хэрхэн өнгөрүүлсэн түүхээ мэдэхгүй. Гэхдээ л тэр түүхийн минь нэг хэсэг байсан... мэдээж. Мянган жилийн өмнөх, хагас тэрбум найман зуун есөн сая долоон зуун мянган жилийн өмнөх 22.19 цагт ямар түүх..., миний эхлэл... миний өнгөрсөн юу байсан бол. Учир нь би тэр нэг жилийн тэр нэг өдөр л бий болчихоогүй. Намайг яг л тэр жилийн тэр сарын 6-нд төрүүлэхийн тулд хэн нэгэн магадгүй хэн ч биш, бүх юм хичээсэн. Хичээгээгүй байсан ч бүгд оролцсон. Ганц ширхэг шороо, ганц тэнэг үйлдэл (заавал тэнэг байх ч албагүй) яг энэ өдрийн яг энэ хоромыг баллаж болох байсан учраас... утга учиргүй, худал хуурмаг, үхэл хагацал, болзоо, анхны шөнө, эцсийнх ч бас ... байсан учраас л би яг энэ өдрийн яг энэ 22.45 минутыг зүүг харж байна. Хэрвээ ээж өвөөгөөс зөрж багш болох гээгүй бол, математикийн хичээлдээ сайн байгаагүй бол ... Аавд нэгдүгээр курсын охиныг найрах санаа орж ирээгүй бол Тэкист миний мэндлэх тэрбум жилийн хөдөлмөр үгүй болох байж. Харин өөр нэг амь яг энэ өдрийн яг энэ 22.48 минутад амьсгалж байх ёстой байсан биз. Нэг л тэнэг алхам, магадгүй ухаалаг эсвэл зүгээр л нэг алхам миний бүхий л түүхийн, ялгаагүй яг одоогийн 22.49 минутын түүхийг өөрчилж чадах хүчтэй гэж бодохоор Аделе “Rolling in the deep”-ийг зохиогоогүй бол, хэн ч “Born this way”-ийг таалаагүй бол, Майкл Жексон арьсаа солиогүй бол, “Golden Gate” гүүр баригдаагүй бол, тэр өдөр Өүлэн, Есүхэй хоёр ойртоогүй бол, хэнд ч машин бүтээх санаа төрөөгүй бол... Хэчнээн олон түүх өөрчлөгдөх байсныг... та бодоо нэг үз дээ !!! (Нээрээ геологийн цагаар бол хоног дуусахаас нэгхэн хоромын өмнө хүн оюун ухаантай болсон гэл үү?)

No comments:

Post a Comment